Så fik vi igen gennemført fredagsklubbens traditionelle forårstur, og som sidste år gik den igen til Struer og Herning. Vejret var rimeligt, måske lidt mere blæsende end ønskeligt, men ingen regn og højt humør hele vejen igennem, og det gjorde det jo ikke ringere at Kurt gav fødselsdagsøl i Struer golfklub, mens Kalle beværtede os med 3 stykker smørrebrød og en fadbamse i Herning i anledning af hans runde 70-års dag. Golfmæssigt blev der scoret rigtig godt (bl.a. var der ikke færre end 3 der scorede 41 point i Herning) og her var det Gert der løb med den samlede førstepræmie med fremragende 77 point, mens Henrik blev runner up på bedre hcp end Thomas. De scorede begge også fremragende 75 point. I den samlede stilling er det nu John som har taget teten med et lille forspring på godt 5 point til Gert, der igen er 3 point foran Kurt.
Kategorier
